Ik heb een blessure, welke andere sporten kan ik wel uitoefenen?

Een blessure is vervelend. Het is belangrijk dat er tijdens de blessure rust is. Toch is het fijn als de hardloper in beweging blijft. Er zijn verschillende sporten, waarbij bepaalde spiergroepen niet worden gebruikt. Zwemmen en aquajoggen zijn goede alternatieven. Beide zwemsporten houden het lichaam conditioneel actief. Er zijn nog vele andere sporten. Sporten zoals fietsen en roeien bijvoorbeeld. Fietsen en roeien zijn allebei uitdagend.

Na de blessure, zijn de spieren rondom de blessure, vaak verslapt. Het is belangrijk om na de blessure, de omringde spieren te trainen. Het is belangrijk dat de spieren om de spieren weer aansterken. Veel hardlopers doen in hun revalidatie, krachttraining. De spieren worden sterker. De kans dat de blessure terug komt is kleiner. Sterke spieren voorkomen blessures.

wat zijn de voordelen van hardlopen

Alles Over De App

GEPERSONALISEERD TRAININGSPROGRAMMA

German Silva ontwikkelt een op maat gemaakt trainingsprogramma

VOEDINGSSCHEMA

Het is mogelijk om voedingsadvies van German Silva te krijgen

PROGRESSIE

In één eenvoudig overzicht hoeveel progressie er gemaakt wordt

eet ik voor een marathon
OEFENINGEN

Doe samen met German Silva oefeningen die topatleten doen

TRAIN SAMEN MET GERMAN

Volg andere atleten op weg naar hun doel. Samen op weg naar het doel!

LOOPSCHEMA

Of je nou traint voor de 5 kilometer of marathon. German Silva helpt je!

DOWNLOAD DE APP GRATIS

Kies de store waar je de German Silva App GRATIS wilt downloaden!

App Referenties