Hardloopschema 5 km

Als je al in staat bent een paar minuutjes te rennen, is een hardloopschema voor je eerste 5 kilometer wedstrijd de volgende logische stap.  Het is een mooi eerste doel. Zoek een 5 kilometer wedstrijd waar je bijvoorbeeld met je familie of vrienden naar toe kunt gaan, maak er een leuk uitstapje van. Je hebt al een basis opgebouwd, kunt al redelijk al een stuk doorlopen en dan zijn vijf kilometers een afstand die je prima kunt voorbereiden met een hardloopschema 5 km. Aan de hand van een deskundig en zeer ervaren coach als German Silva, tweevoudig kampioen van de New York City marathon bereidt je je voor op een ontspannen 5 kilometer. Zijn hardloopschema’s voor de 5 km zijn motiverend en dagen je natuurlijk ook een beetje uit.

Jouw unieke 5 km hardloopschema

Een goed hardloopschema 5km houdt rekening met jouw niveau en mogelijkheden om te trainen. Immers, niet iedereen is in staat elke dag te trainen en kan al vanaf het begin in bijvoorbeeld 30 minuten over de finish lopen. Daarvoor heb je een persoonlijk hardloopschema nodig. Een op maat gemaakt hardloopschema. German Silva heeft veel ervaring met lopers die voor de eerste keer gaan deelnemen aan een 5 kilometer wedstrijd.  Hij weet hieraan uitdrukking te geven met de door hem van jouw verzamelde gegevens in een juist gedoseerd hardloopschema 5km.

uithoudingsvermogen

De juiste ingrediënten voor jouw 5km hardloopschema

De training in je hardloopschema zal stap voor stap je uithoudingsvermogen vergroten. Natuurlijk zal er ook aan je snelheid worden gewerkt en zul je in je hardloopschema tevens krachtoefeningen tegenkomen. Als beginnend hardloper wordt er ook rekening gehouden met je herstel, waardoor je ook blessures buiten de deur houdt. Herstel is enorm belangrijk. Het schema met al deze ingrediënten werkt ook impliciet aan het vergroten van jouw mentale kracht. Fysiek gezien kan iedereen zich voorbereiden met een hardloopschema 5km, maar een schema en een coach die ook de mentale kracht van jou laten toenemen zijn van onschatbare waarde.

Hoe lang duurt mijn hardloopschema 5km

German Silva gaat uit van een ideale voorbereiding voor een wedstrijd van drie maanden. Er wel vanuit gaande dat je dus al een basis hebt opgebouwd, dus in staat bent een paar minuutjes te kunnen rennen. Het hardloopschema bouwt de training langzaam op. Het is onderscheidend, omdat de training met verschillende ingrediënten werkt en daarnaast dus persoonlijk is. Aan het einde van deze 3 maanden periode zul je in staat zijn minimaal 30 minuten in een stuk te rennen. Je staat goed voorbereid aan de start, met een goed gevoel en bent in staat jouw eerste 5 kilometers te voltooien en zelfs met een glimlach over de finish te gaan.

loopschema marathon

Alles Over De App

GEPERSONALISEERD TRAININGSPROGRAMMA

German Silva ontwikkelt een op maat gemaakt trainingsprogramma

VOEDINGSSCHEMA

Het is mogelijk om voedingsadvies van German Silva te krijgen

PROGRESSIE

In één eenvoudig overzicht hoeveel progressie er gemaakt wordt

eet ik voor een marathon
OEFENINGEN

Doe samen met German Silva oefeningen die topatleten doen

TRAIN SAMEN MET GERMAN

Volg andere atleten op weg naar hun doel. Samen op weg naar het doel!

LOOPSCHEMA

Of je nou traint voor de 5 kilometer of marathon. German Silva helpt je!

Download de App gratis bij aankoop van een hardloopschema

Kies de store waar je de German Silva App GRATIS wilt downloaden!

App Referenties